.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
التيماتوم شوراي شهر رشت به استانداري
وي اقدام استانداري گيلان مبني بر ممانعت از ورود شهردار و كاركنان شهرداري رشت به جلسات كميسيون ماده 5 و شوراي ترافيك افزود: در شأن سيستم اجرايي استان نيست كه چنين كاري را انجام دهد.و ما براي اجراي قانون تا آخر ايستاده‌ايم ...
التيماتوم شوراي شهر رشت به استانداري

رئيس شوراي شهر رشت گفت: هراتفاقي كه بيفتد شورا تكليف خود را انجام مي‌دهد و براي اجراي قانون محكم ايستاده‌ايم.    
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمدرضا قاسمي شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد اقدام استانداري گيلان مبني بر ممانعت از ورود شهردار و كاركنان شهرداري رشت به جلسات كميسيون ماده 5 و شوراي ترافيك افزود: در شأن سيستم اجرايي استان نيست كه چنين كاري را انجام دهد.
وي تاكيد كرد: ما براي اجراي قانون تا آخر ايستاده‌ايم و هر اتفاقي كه بيفتد، شورا تكليف خود را انجام مي‌دهد.
قاسمي گفت: در حال حاضر، حدود 23 كارمند شهرداري مامور به خدمت در استانداري هستند و لذا بهتر است استانداري با شورا تعامل داشته باشد.
وي با استناد به تبصره 3 ماده 71 قانون تشكيلات، وظايف و انتخاب شهردار اظهار داشت: به تجويز قانون مذكور كه مقرر مي‌دارد چنانچه در مدت تعيين شده هيئت حل اختلاف نظر خود را اعلام نكند، شورا مي‌تواند نظر خود را ابلاغ كند. ما نيز براساس اين قانون، وظايف و اختيارات قانوني را به محمدرضا خاكسار به عنوان شهردار رشت محول كرديم.
رئيس شوراي شهر رشت گفت: اين ابلاغ به امضاي 6 نفر از اعضاي شوراي شهر رسيد و شهردار به طور قانوني به فعاليت مشغول شد.
وي در پاسخ به اين پرسش كه در صورت مخالفت مجدد وزارت كشور، شورا چه اقدامي خواهد كرد، گفت: ما از وزارت كشور انتظار داريم در اين مورد با شورا نهايت همكاري و تعامل را داشته باشد تا شهر رشت بيش از اين دستخوش حوادث نشده و وضعيت مشخصي پيدا كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فزشيد 1 شهريور 1386
با سلام خدمت مديريت سايت شمال
مي حواهم بينم توي اين مملكت يك نفر نيست بگه آيا حق با شوراست يا وزارت كشور
اسديان 3 شهريور 1386
حالا اين شهردار نشد يكي ديگه .اين همه شهردار داشتيم آيا مشكلي حل شد؟ حالا يك سال هم بدون شهردار امتحان كنيم شايد وضع شهر بهتر شد
شهروند سیاهکلی 2 ارديبهشت 1388
تاکی باید پرده های ملون تقدیر وتشکر مسئولین سیاهکل از یکدیگر را تحمل کنیم ؟
آیا درسال اصلاح الگوی مصرف مسئولین سیاهکل هیچ وظیفه ای جز بزرگنمائی کارهای ناکرده ای که از وظایفشان بوده ندارند ؟
قطع مکرر برق – آب . . . ویرانه های خیابانهای اصلی سطح شهر - لوله گذاری نیمه کاره آب شهر بدلیل سوء مدیریت آب و فاضلاب و شهرداری ( فرارپیمانکار با دریافت مبالغ هنگفت ) نشانه لیاقت مدیران است؟ که مشکلات فراوانی را برای شهروندان سیاهکلی ببار آورده ، ساخت وسازهای بدون کنترل و نظارت شهرداری که موجب آلودگی محیط زیست و خطرات فراوانی برای شهروندان شده و تلی از خاک ومصالح سالها معابر عمومی را اشغال کرده وبدون اینکه حصار ، حفاظ وحریمی جهت امنیت عبور شهروندان از معابر شود . قطع بی دلیل درختان درسطح شهر امری عادی برای شهرداری شده تا کسری هزینه ها را جبران کند . چه کسی وچه وقت به داد مردم سیاهکل خواهد رسید ؟
س.ا 7 فروردين 1390
]چرادرختان که باعث تعادل هوا وزیبایی شهر میشود راقطع کردید تا نهال های کاشته شده دزخت شوند عمری باید منتظر بمانیم 2-اسفالت کوچه ها هم که ما چند سال است منتظریم کرفستان اسفالت شود (قول شورای محل و گرفتن مبلغ جهت همکاری برای اسفالت )و....بوردهای چاپلوسی روی دیوارها وبی ابی و بی برقی سیاهکل !!!تاکی باید منتظربهبودی وضع سیاهکل باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ز.ک 7 فروردين 1390
نظر دوستان را خواندم فکر میکنم که اگر از رشوه خواری اقای (م ن ت )در شهرداری جلو گیری شود سیاهکل بهتر رشد خواهد کرد.متاسفانه افرادی چون این شخص باعث میشوند که افراد خارجی چون تهرانیهاوکسانی که وارد به سیاهکل میشوند،نظر خوبی نسبت به شهروند سیاهکلی نداشته باشندوهمه مردم سیاهکل رابه دید منفی ببینند وبرای من سیاهکلی کسر شان است که مردم مهربان ومهماندوست شهرم زیر سئوال برویم چون این صحبت را از دو نفر تهرانی شنیدم برای مردم تحصیلکرده شهرم متاسف شدم ایکاش رسیدگی شود بجای چاپلوسی اقایان شعارهای درستکاری وسلامتی فکر دست اندرکاران را بخواهیم.خواهش میکنم سیاهکل را انچنانکه هستیم به دیگران بشناسانیم نه متقلب و دغلباز!!!!!!!! ممنونم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.